United States of America - Reisverslagen van Bart Pletting - WaarBenJij.nu United States of America - Reisverslagen van Bart Pletting - WaarBenJij.nu

United States of America

De eerste stage in Chili is afgerond. Mooi cijfer gehad en op naar de volgende stage. Ditmaal naar de VS. Hier ga ik aan de gang bij Sun Valley, een van de grootste bloemenkwekers van de VS. Deze stage zal ook weer ongeveer vier maanden duren. D.m.v. dit dagboek ga ik jullie weer bijhouden over mijn wilde avonturen!

Gegroet

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Het laatste verslag!

06 April 2014

Nog suggesties voor een titel?

16 Maart 2014

Woeste tijden breken aan

17 Februari 2014

Time flies when you are having fun!

16 Januari 2014

Welcome to America!
Bart

Hallo allemaal, Het is weer zover, ik ga voor een aantal maanden naar het buitenland. Voor mijn Tuibouw en Akkerbouw opleiding ga ik stage lopen. Een keer naar Chili en een keer naar Amerika. Vanaf september tot december ga ik naar Chili toe om stage te lopen bij Southern Bulbs. Vanaf januari zal ik naar Amerika reizen. Daar ga ik stage lopen bij The Sun Valley group. Tijdens de stage ga ik werken bij het bedrijf en zal ik ook een opdracht voor het bedrijf uitvoeren. Via deze site houdt ik jullie op de hoogte van mijn gebeurtenissen in het buitenland. Bart

Actief sinds 19 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13198

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 03 Mei 2014

United States of America

10 September 2013 - 30 December 2013

Chili

Landen bezocht: